zmse 2004.04.22. 09:55

Köln és Düsseldorf

Első utazásomon fellelkesülve bevásároltam február elejére egy retúr utat Kölnbe, a cél egy az előzőhöz hasonló Eindhoveni egyetemi bulin való részvétel lett volna. Aztán közbejött a vizsgaidőszak, azaz nem sikerült mindent időben teljesítenem. Ezért rögtön a második alkalommal kipróbálhattam, hogy lehet fapadoson repjegyet átíratni egy másik időpontra. Az 50 euró átíratási díjat ekkor nem éreztem magasnak, sőt úgy gondoltam egész jól jártam. Áprilisban mentem 6 napra körülnézni Kölnben és Düsseldorfban.

Járatok: 

Wed, 14 Apr 04 Flight No 4U 785 21:10
22:40
From: Budapest (BUD)
To: Cologne-Bonn (CGN)
Tue, 20 Apr 04 Flight No 4U 784 15:05
16:40
From: Cologne-Bonn (CGN)
To: Budapest (BUD)

Ár: 132 eur + 50 eur valtozt
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kzpggy25.blog.hu/api/trackback/id/tr492117957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása