zmse 2003.10.10. 16:07

Az első

Bejelentkeztem október elejére egy sevillai egyetemi eseményre (délelőtt előadások, délután buli), le is foglaltam a repjegyet (BUD-MAD-BUD). Ezután beesett egy lehetőség, hogy lehet menni a svábokhoz fellépni, pont a spanyol út előtt. A probléma csak az volt, hogy a busszal biztos nem érek vissza a gépem indulásáig. Szerencsére pont ebben az időszakban (2003) volt egy csomó cikk az induló fapadosokról. Gyorsan utána is néztem van e már valami lehetőség arra, hogy így hazajöjjek még a gépem indulása előtt. Kiderült, hogy össz. 2 helyről és egy fapadossal lehet még csak repülni (Germanwings), de szerencsére az egyik ilyen lehetőség STR-BUD tökéletes volt. Ára az akkori jegyekhez mérve olcsó volt (79 euró). Mivel a madridi gépem reggel indult, egy hajnali géppel jöttem haza. 2003. október 6. 06:35-07:55, egyből reptéren (STR) alvással indítottam.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kzpggy25.blog.hu/api/trackback/id/tr62116317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása